zondag 31 maart 2013

Edwin met narcis

Voor deze kaart heb ik de Magnolia stempel "Edwin with daffodil" gebruikt.

Ik vind het een uitdaging om het stempeltje in te kleuren met de potloden, de schaduwen goed te krijgen.
Er is nog zeker ruimte voor verbetering, maar ik vind het zo ontzettend leuk om te doen!!



Materialen:
Blauw karton
Wit karton
Designpapier Papermania "Henbury Lane"
Joy! stencil 6002/0147
Creatable LR 0154
Joy swirls: 6003 / 0002  en 6003 / 0004
Stempel: Magnolia "Edwin with daffodil"
Stazon Jet Black stempelinkt
Derwent inktense potloden
Versamark
Wit embossingpoeder
Goodbye static pad
Heatgun
Joy! Stempelinkt blauw
Rayher bloemenstreng
Petaloo Spring Darjeeling Collection bloemen
Papieren bloemen (klein)
Vlinder (eigen voorraad)
Groene blaadjes (eigen voorraad)
Bloemenpin Maya Road
Blauw Lint (eigen voorraad)
Lijmpistool

De grote bloem heb ik met de blauwe inkt bewerkt zodat deze beter bij de kaart kleurde.
Zowel de bloemen als de vlinder heb ik geplakt mbv een lijnpistool.


1 opmerking:

Hallo,

Leuk dat je op mijn blog komt kijken, en fijn dat je een reactie achterlaat!
Ik lees deze altijd met heel veel plezier, bedankt daarvoor!

Groetjes, Ilona