vrijdag 26 april 2013

Opkikkertje

Voordat ik 2 weken ga genieten van mijn vakantie, laat ik jullie mijn "Opkikker" kaartje zien.
Achter de kikker zit een wobble geplakt, waardoor de kikker beweegt.
Het plompeblad heb ik uit de losse pols geschetst.




Materialen:
Knipvel: Elines Opkikkertjes 2, AK0050
Stencil: Joy! Crafts 6002/0147
Joy! Stempelinkt groen
Stazon Jet Black stempelinkt
Spuitje met 3D kit
Stempeltje "een Opkikkertje": eigen voorraad
Wobble: eigen voorraad
Dessinpapier: eigen voorraad
Kaartkarton: eigen voorraad, linnen dessin
Groen karton: eigen voorraad
Bloemetjes, vlinder, kant, plakparels: eigen voorraad


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hallo,

Leuk dat je op mijn blog komt kijken, en fijn dat je een reactie achterlaat!
Ik lees deze altijd met heel veel plezier, bedankt daarvoor!

Groetjes, Ilona