zaterdag 20 juli 2013

It's a girl!

Afgelopen week kreeg ik na lang wachten de accordeon mal van Sizzix in huis.
Daar moest ik natuurlijk een kaartje mee maken!
Wat een ontzettend gave mal!

Misschien wel handig om te vertellen dat deze mal niet in alle stansmachines past.
Zo past hij bijvoorbeeld niet door de Double Do XL en de Cuttlebug.
Gelukkig heb ik sinds een paar maanden een Big Shot, en dat geeft geen enkel probleem.






















De kaart heb ik 4 maal met de Sizzix accordeon mal gestanst uit Bazzill cardstock. 
Ook het dessinpapier heb ik 4 maal uitgestanst.
De vlinderrand is met Noor!Design mal gestanst uit craft karton.
De stempelafdrukjes zijn van Wild Rose Studio, ingekleurd met Derwent Inktense potloden.




3 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje.
    Leuk resultaat, ik ken deze mal niet maar hij is wel gaaf!
    Groetjes Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohwwwww gaaf.... ik heb de CB dus kan hem niet uitstanzen... gaaf geworden hoor.

    Groetjes marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo Ilona, ik wil je even laten weten dat deze mal prima door de cuttlebug gaat je neemt b-plaat, de mal(snijkant naar boven) papier en weer een b-plaat, de A-plaat laat je achterwegen. Ik heb de mal net binnen en uitgeprobeerd en t rolt als een treintje. Dus ook bij de cuttlebug prima te gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,

Leuk dat je op mijn blog komt kijken, en fijn dat je een reactie achterlaat!
Ik lees deze altijd met heel veel plezier, bedankt daarvoor!

Groetjes, Ilona