zondag 29 januari 2017

Verjaardagskaart met een twist

Begin dit jaar mocht mijn lieve tante Liesbeth haar 70e verjaardag vieren.
Dat vroeg natuurlijk om een bijzondere kaart!!
Het model van de kaart komt van een 'scrap and chat' die Janet Blauw in december voor HobbyVision heeft gegeven. http://hobbyvisiondt.blogspot.nl/2016/12/scrap-n-chat-hints.html?m=1

Het gebruikte design papier en de plaatjes zijn van Studio Light.

De cijfers heb ik gemaakt met de mal van Dutch Doobadoo.




Het is niet moeilijk om dit model kaart te maken, en het effect is prachtig!
Dus dit model ga ik in de toekomst zeker vaker gebruiken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hallo,

Leuk dat je op mijn blog komt kijken, en fijn dat je een reactie achterlaat!
Ik lees deze altijd met heel veel plezier, bedankt daarvoor!

Groetjes, Ilona