zondag 21 mei 2017

Vrolijke, warme snoepjes...

Vandaag een keer geen kaart op mijn blog, maar vrolijke, warme snoepjes.......
Ik heb namelijk een snoepjes sjaal gehaakt. Om precies te zijn "Attie's snoepjes sjaal".
Dit is een gratis patroontje wat ik op internet heb gevonden.


Het patroon bestaat uit een lange sliert gekleurde "snoepjes" die aan elkaar gehaakt wordt. In mijn geval met wit garen.


Ik heb de sjaal gehaakt met restjes Drops Paris katoen. Alleen het witte katoen heb ik bij moeten kopen.
Heb hiervoor naald 5 gebruikt.
Uiteindelijk is de sjaal 170 cm. lang en 50 cm breed geworden.


Een vrolijke sjaal die je lekker om kan slaan op een frisse zomeravond.
Ik ben er ontzettend blij mee.

Laat je mee weten wat je er van vindt?

Groetjes, Ilona

1 opmerking:

Hallo,

Leuk dat je op mijn blog komt kijken, en fijn dat je een reactie achterlaat!
Ik lees deze altijd met heel veel plezier, bedankt daarvoor!

Groetjes, Ilona